Bayilik Veren Firmalar
Pizza başlangıçta lüks bir
yiyecek olarak algılanıyordu ve yıllarca bu algıyı kırmak da kolay olmadı.
Pizza şirketleri bu algıyı kırmak ve satışlarını artırmak için çeşitli
promosyonlar sundular, pazarlama stratejilerinde değişiklik yaparak web
siteleri ve sosyal medya planları geliştirdiler. Franchise veren pizza
şirketleri, Bayilik Veren
Firmalar geleneksel pizza anlayışına getirdikleri ve gıda
endüstrisindeki mevcut eğilimleri takip ettikleri sürekli yeniliklerle işletmelerini
canlı ve aktif bir şekilde tutmaktadır. Sosyal medya ağı artık her zamankinden
daha önemli bir duruma ulaştı.
Sosyal medya, pizza bayiliği
veren şirketlerin pazarlama stratejilerini şekillendirmektedir. Twitter ve bloklardaki
incelemelere bakmadan önce pizza araştırması yapılmaktadır. Bununla birlikte,
gençlere hizmet olan çevrimiçi siparişler ve anlık mesajlar yoluyla sipariş
sisteminin gelişip büyümesi beklenmektedir.
Türkiye'de yaşayanların %12'sinin
Bayilik Veren Firmalar internetten
pizza sipariş ettiği tahmin edilmektedir. Yani pizza bayileri sürekli tetikte
olmaktadır. Uzun vadede kârlılıklarını korumak için iş geliştirme
stratejilerini geliştirmektedir.
Pizza Bayileri
• Dominos Pizza
• Pizza Hut
• Küçük Ceasers
• Panino Pizza
Yorumlar
Yorum Gönder