Bayilik Veren Firmalar




Pizza başlangıçta lüks bir yiyecek olarak algılanıyordu ve yıllarca bu algıyı kırmak da kolay olmadı. Pizza şirketleri bu algıyı kırmak ve satışlarını artırmak için çeşitli promosyonlar sundular, pazarlama stratejilerinde değişiklik yaparak web siteleri ve sosyal medya planları geliştirdiler. Franchise veren pizza şirketleri, Bayilik Veren Firmalar geleneksel pizza anlayışına getirdikleri ve gıda endüstrisindeki mevcut eğilimleri takip ettikleri sürekli yeniliklerle işletmelerini canlı ve aktif bir şekilde tutmaktadır. Sosyal medya ağı artık her zamankinden daha önemli bir duruma ulaştı.

Sosyal medya, pizza bayiliği veren şirketlerin pazarlama stratejilerini şekillendirmektedir. Twitter ve bloklardaki incelemelere bakmadan önce pizza araştırması yapılmaktadır. Bununla birlikte, gençlere hizmet olan çevrimiçi siparişler ve anlık mesajlar yoluyla sipariş sisteminin gelişip büyümesi beklenmektedir.
Türkiye'de yaşayanların %12'sinin Bayilik Veren Firmalar internetten pizza sipariş ettiği tahmin edilmektedir. Yani pizza bayileri sürekli tetikte olmaktadır. Uzun vadede kârlılıklarını korumak için iş geliştirme stratejilerini geliştirmektedir.
Pizza Bayileri
• Dominos Pizza
• Pizza Hut
• Küçük Ceasers
• Panino Pizza

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnstagram Takipçilerinizi Etkileyin

Serçe Akademi

E Çarşı Alışveriş Dönemi