Marka Tanıtımı



Markanın potansiyel müşterilerine ve hedef kitlesine ulaşmasının en önemli yollarından biri marka tanıtımı yapabilmesidir. Marka, müşterilere tanıtılmadan ve kapsamlı bir şekilde tüm özellikleriyle ortaya konmadan farkındalık beklemek ve diğerlerinden ayırt edilebilmek pek mümkün gözükmemektedir.    
Her markanın hedefleri doğrultusunda büyümesi veya kârlılığını arttırması için potansiyel müşterisine satış kanalları dışında da erişmesi gerekmektedir. Marka ve ürünlerin kendini göstermesinin en önemli yollarından biri, tanıtım ve reklam faaliyetleridir. Genel anlamıyla reklam ve tanıtım faaliyetleri; TV, basın, internet, broşür, katalog türündeki çeşitli iletişim araçları vasıtasıyla yapılmakta olup markaların kendini hedef kitleye tanıtması, markayı pazarlaması ve yeni pazarlar oluşturma yeteneğidir.

Dijital pazarlama sayesinde marka tanıtımı yapabilmek artık daha da kolaylaşıp daha az maliyetlere halledilebilmektedir. Birçok marka, sosyal medya araçlarını etkin bir şekilde kullanarak marka bilinirliğini arttırıp daha fazla müşteri kazanmaya çalışmaktadır. Bu şekilde tanıtım faaliyetlerinin sosyal medya kanalları yoluyla dijital dünyada gerçekleştiriliyor olması markaları yüklü tanıtım ücretleri ödemekten kurtarmakta; düşük maliyetlerle getirisi yüksek reklam ve tanıtım yapılmasını sağlamaktadır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnstagram Takipçilerinizi Etkileyin

Serçe Akademi

E Çarşı Alışveriş Dönemi